سوالات متداول
در این صفحه سوالات متداول در نیوموتور پیش روی شما قرار دارد. اگر پرسشِ بی‌پاسخی درباره‌ی یکی از محصولات یا خدمات فروشگاه اینترنتی نیوموتور یا هر یک از موضوعاتی که در این صفحه مشاهده می‌فرمایید، در ذهن دارید، می‌توانید متداول‌ترین پرسش‌های مطرح شده از سوی کاربران را به همراه پاسخ‌های آن‌ها مشاهده کنید. ممکن است پرسش شما نیز مشابه یکی از این پرسش‌‌های متداول باشد.

ارسال شما به چه صورت است؟
ارسال با پست پیشتاز
ارسال با پست سفارشی
چطوری سفارش را کنسل کنیم؟
در صورت انصراف از خرید قبل از ارسال لطفا از طریق چت آنلاین و یا تلفن با ارائه کد پیگیری سفارش ، کنسلی خود را اعلام کنید.

روش های پرداخت به چه صورت است؟
به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی

سفارش هنوز به دستم نرسیده است، چطوری می توانم پیگیری کنم؟
راههای پیگیری سفارش به دو روش آنلاین و تلفنی می‌باشد

برای پیگیری آنلاین می توانید از چت آنلاین استفاده کنید.

برای پیگیری از طریق تلفن 09134197084 در ساعات کاری تماس حاصل فرمایید.

چطور می توانم انصراف خود را از کالای تحویل گرفته اعلام کنم؟
قوانین مرجوعی کالا شامل کالاهایی می‌باشد که در حالت اولیه در هنگام تحویل کالا قرار داشته باشد (جعبه کالا و پلمپ باز نشده باشد) و نیز ۷ روز از زمان تحویل آن نگذشته باشد.

کالایی که از نیوموتور خریده ام پس از باز کردن پک و یا چند روز استفاده خراب شده است، چطور می توانم از گارانتی آن استفاده کنم؟
تمام کالاهایی که در نیوموتور ارائه می شوند در صورتی که شامل گارانتی باشند و در توضیحات آن محصول قید گردیده است که شما مشتری عزیز می‌توانید با مراجعه به کارت گارانتی محصول مربوطه از مزایای گارانتی آن محصول استفاده کنید.